Garantie en klachten
Garantie
Door Natural Home Deco wordt geen garantie gegeven op de producten die middels de webshop verkocht worden. Ik ga altijd heel zorgvuldig met mijn producten om en probeer ze natuurlijk in topconditie te leveren. Echter komt het helaas wel eens voor dat er een gebrek is aan een product dat ik niet heb voorzien. Mocht er iets mis zijn met de geleverde producten, laat dit dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst) weten! Dit kan via een mailtje naar info@naturalhomedeco.nl. Leg hierbij duidelijk uit (het liefst met foto’s) wat het gebrek is. Na ontvangst van de klacht zal ik zo snel mogelijk met een eventuele oplossing komen. Voor meer informatie verwijs ik naar de ‘algemene voorwaarden’ van Natural Home Deco.
Klachten
Ben je niet tevreden of is het niet helemaal gegaan zoals je had gepland? Neem dan contact met mij op. Ik ben altijd bereid om samen te kijken naar een oplossing, in goed overleg komen we vast al een heel eind! Dit kan door een mailtje te sturen naar info@naturalhomedeco.nl of een appje naar (06)16365042. Omschrijf je klacht duidelijk, heeft je klacht betrekking op een order? Vermeldt dan ook het ordernummer in je klacht. Ik zal uiteraard zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) reageren met een eventuele oplossing en/of vervolgstappen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.